Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE i FLOWER EXPO POLSKA, która obyła się w dniach 5-6-7 września w Warszawie to międzynarodowa prezentacja wysokiej jakościowo oferty roślin do ogrodów i wnętrz. Przegląd produktów i usług dla branży ogrodniczej obejmujący produkcję, sprzedaż roślin, technikę, akcesoria, jak również ich wykorzystanie w ogrodach, terenach zieleni...
Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE i FLOWER EXPO POLSKA,
która obyła się w dniach 5-6-7 września w Warszawie to międzynarodowa prezentacja wysokiej
jakościowo oferty roślin do ogrodów i wnętrz. Przegląd produktów i usług dla branży ogrodniczej obejmujący produkcję, sprzedaż roślin,
technikę, akcesoria, jak również ich wykorzystanie w ogrodach, terenach zieleni
oraz florystyce. Hasło tegorocznej edycji
targów to Naturalny Wybór.
Różnorodny i komplementarny charakter prezentowanej na targach oferty, a przede wszystkim spotkanie z krajowymi i międzynarodowymi wystawcami są doskonałym źródłem aktualnych informacji na temat „zielonej branży”. Dodając do tego wydarzenia towarzyszące, których podstawą jest przekazanie praktycznej i eksperckiej wiedzy, otrzymujemy rzetelny przeglądu rynku i wiadomości o trendach oraz kierunkach rozwoju.
Największa w kraju prezentacja roślin
5
września w Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie 27. Międzynarodowej Wystawy
ZIELEŃ TO ŻYCIE oraz 4. FLOWER EXPO POLSKA 2019, w którym udział wzięli
reprezentanci patronów honorowych wystawy, przedstawiciele instytucji
państwowych, urzędów i współpracujących organizacji oraz media. Targi zorganizowane
przez Agencję Promocji Zieleni oraz Związek Szkółkarzy Polskich odbyły się w
dniach 5-6-7 września w Warszawskim EXPO XXI, uczestniczyło w nich blisko
300 wystawców z 11
krajów: Polski, Holandii, Niemiec, Danii, Włoch,
Belgii, Słowacji, Francji, Litwy, Kenii i USA. Wystawcy zagraniczni to aż 92 firmy, a najliczniejsza grupa to reprezentacja Holandii
zwłaszcza te skupione pod szyldem Royal FloraHolland – największej europejskiej
giełdy kwiatowej. Sektor florystyczny na targach reprezentowało niemalże 40 firm. W czasie 3 dni targi odwiedzili przedstawiciele
z 38 krajów w sumie 15 000 osób, z czego 7 025 stanowili goście branżowi.
Najliczniejsze grupy
przyjechały
z Ukrainy, Litwy, Rosji, Holandii, Białorusi oraz Łotwy.
Naturalny Wybór
Tegoroczny temat
przewodni toNaturalny Wybór. Idea znalazła swój wyraz w aranżacji stoisk
oraz tematach programu towarzyszącego – w prelekcjach i pokazach.Lista korzyści związanych z
otaczaniem się zielenią to obniżanie odczuwalnej temperatury, oszczędność
energii, oczyszczanie powietrza, gromadzenie wody, tłumienie hałasu i
zmniejszanie poziomu stresu. Krzewy, drzewa, byliny, pnącza czy kwiaty doniczkowe
(które stanowiły na wystawie mocny i widoczny element) są naturalnymi
sprzymierzeńcem człowieka, a ich aspekt dekoracyjny jest w tym wypadku
dodatkowym bonusem.
Kwitnący biznes
Wramach FLOWER EXPO POLAND i sektora florystycznego zaprezentowano najnowszą ofertę kwiatów ciętych i doniczkowych pochodzących m.in. z Holandii, USA, Danii, Włoch i Kenii – przedstawioną w postaci inspirujących aranżacji. Prezentowano przede wszystkim róże w mnogości barw i kształtu kwiatów, także storczyki, gerbery, słoneczniki czy eustomy. Natomiast rośliny doniczkowe w tym modne sukulenty poza obecnością w ekspozycjach stały się bohaterami pokazów i seminarium, gdzie przybliżony został nie tylko ich dekoracyjny charakter, ale też wpływ na zdrowszy klimat we wnętrzach. Nie zabrakło akcesoriów do dekoracji i dodatków florystycznych, naczyń do rozmaitych stylizacji. Pokazano je w showroomach: Urban Jungle – pomysł na domowe wnętrze inspirowane egzotyką wypełnione zielenią, naturalnymi materiałami i roślinnymi motywami oraz Green Code koncepcja biomorficznego biura przyszłości.
Oprócz przeglądu asortymentu, dla florystów, właścicieli kwiaciarni, przedstawicieli hurtowni, dystrybutorów i kupców przygotowany został program wydarzeń towarzyszących. Podczas seminarium Wiedza dla Handlu, prowadzący wzięli na warsztat zarządzanie ceną, marketing w miejscu sprzedaży oraz wykorzystywanie mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia promocji. W czasie wykładów pojawiły się prezentacje dotyczące m.in.: gotowych, praktycznych rozwiązań dotyczących prowadzenia i urządzania kwiaciarni. Prezentacje zawierały elementy show, których efektem były fantastyczne bukiety oraz wymyślne instalacje.
Mocnym punktem Wystawy były pokazy florystyczne. Gościem specjalnym wystawy był Hans Zijlstra z Holandii – znany i ceniony na świecie mistrz florystyki, który zaprezentował najnowsze tendencje podczas pokazu zatytułowanego – „Kwiatowe oczarowanie. Trendy”. Targi to miejsce wymiany wiedzy i doświadczeń oraz czas rozmów o przyszłości branży. Na Wystawie gościliśmy przedstawicieli sześciu największych firm produkujących storczyki na Tajwanie. Mieli okazję poznać propozycje polskiego rynku i możliwości współpracy, także w zakresie importu świerka kłującego.
Targi, które wyznaczają kierunek i angażują
Pierwsze
dwa dni targów skierowane były do osób zawodowo zajmujących się ,,zieloną
branżą” – szkółkarzy, ogrodników, architektów krajobrazu, specjalistów,
zarządzających miejską zielenią i firm wykonujących usługi, właścicieli centrów
ogrodniczych i kwiaciarni oraz florystów.
Ostatni, trzeci dzień dedykowany był dla hobbystów i każdego kto interesuje się zielenią i chce wprowadzić ją do przestrzeni wokół siebie. W programie dla pasjonatów znalazły się wykłady dotyczące ciekawych roślin, zakładania i pielęgnacji ogrodu. Odwiedzający mieli możliwość aktywnego udziału w przygotowanych atrakcjach: warsztatach z sadzenia, tworzenia roślinnej biżuterii i wianków oraz budowania domków dla pszczół. Bezpłatnych konsultacji w Strefie Porad udzielali znani w ogrodniczym świecie eksperci. Natomiast na Kiermaszu Roślin można było zdobyć nowości i rarytasy bezpośrednio od producentów.
ZAPRASZAMY ZA
ROK!
www.zielentozycie.pl
Zapraszamy do galerii zdjęć prac z pokazu Hansa Zijlstry oraz Macieja Krzusa i jego uczniów:
Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl
Informujemy, iż w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania naszego serwisu internetowego korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej na stronie: Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić treści dopasowane do Państwa preferencji. Wśród plików cookie są takie, które są niezbędne do działania podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z tej witryny. Pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika tej strony tylko za jego zgodą i można nimi zarządzać stosując poniższe ustawienia.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Plik cookie jest zapisujący zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Pozostałe pliki cookie to te, które nie zostały zaklasyfikowane do innej kategorii.
Cookie
Duration
Description
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Ten plik cookie służy do wykrywania pierwszej sesji odsłon użytkownika.
_hjTLDTest
session
Jest używany podczas uruchamiania skryptu Hotjar. Ma to na celu umożliwienie, by pliki cookie (w stosownych przypadkach) mogły być wykorzystywane także przez subdomeny. Po tym sprawdzeniu plik cookie jest usuwany.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
__utmz
6 months
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics służący do przechowywania źródła ruchu lub kampanii, przez którą odwiedzający dotarł do witryny.
fr
3 months
Plik cookie wykorzystywany w reklamach na Facebooku, stosowany do wyświetlania, pomiaru skuteczności i poprawy adekwatności reklam.Śledzi również zachowanie użytkownika w Internecie na stronach, które mają piksel Facebooka lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
GoogleAdServingTest
session
Służy do rejestrowania, jakie reklamy zostały wyświetlone użytkownikowi.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Statystyczne pliki cookie gromadzą anonimowe informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję ze stroną internetową.
Cookie
Duration
Description
__utma
2 years
Służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Plik cookie jest tworzony po uruchomieniu biblioteki javascript i nie istnieją istniejące pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
session
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics i jest usuwany, gdy użytkownik zamyka przeglądarkę. Nie używane w ga.js. Ustawiony dla współdziałania z urchin.js. Historycznie ten plik cookie działał w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu ustalenia nowej sesji / odwiedzin użytkownika.
__utmt
10 minutes
Plik używany do działania Google Analytics "throttle request rate"
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
_gid
1 day
Plik cookie instalowany przez Google Analytics. Służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa witryna. Gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, źródło, z którego pochodzą, oraz odwiedzone strony w formie anonimowej.
_hjFirstSeen
30 minutes
This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjid
1 year
This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Plik cookie, którego celem jest informowanie Hotjar o tym, czy odwiedzający jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon tej witryny.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.