L’Oreal nie jest pierwszą firma, która zauważyła, że rośliny mogą być świetnym narzędziem marketingowym. Kwiaty w biurze, w firmie, na ladzie w sklepie czy na witrynie… To wszystko już było, a teraz przyszła pora na nowe, bardziej twórcze pomysły! Specjalistą od takich roślinno-twórczych pomysłów jest francuski artysta Christophe Guinet, znany też jako Mr Plant. Pisaliśmy już o jego projekcie “Just grow it!” związanym z butami Nike.
“Pan Roślina” zadziwił nas po raz kolejny swoją kreatywnością, którą tym razem wykazał w projekcie zrealizowanym dla L’Oréal, pt: “Project Botanicals”.
W ramach projektu Guinet stworzył roślinną “wersję” opakowań kosmetyków z nowej linii Botanicals. Jego wersja opakowań jest tak na prawdę prezentacją tego, co wchodzi w skład kosmetyku – czyli rośliny o pielęgnacyjnych właściwościach. I tak powstały “botaniczne” opakowania z etykietą z kolendry, lnu trwałego, geranium i krokosza. Patrząc na tak opakowane specyfiki do pielęgnacji włosów, od razu nabiera się przekonania, że są one wyprodukowane wprost z natury!
Butelki pełne kwiatów od L’Oréal musiały zrobić wrażenie na klientach, a dla nas jest to kolejny przykład na użycie kwiatów w nieco bardziej kreatywny i eko-trendowy sposób. Wielu innych, mniej znanych designerów także tworzy takie unikalne kwiatowe dzieła. Czasami, nawet nie wiedząc o tym, przechodzimy obok kwiaciarni gdzie ukrywają się takie samorodki 😉 Florystyczni designerzy są wśród nas i dlatego warto ich odwiedzać w poszukiwaniu inspiracji.
Foto: monsieurplant.com, pinterest