Zaproponowany na początku lata przez Christmasworld trend “happy get-together” wydaje się być bardzo ważny dla wszystkich firm z branży kwiatowej, ale nie tylko. Interpretowany jako wesoły, beztroski, nawiązujący do spotkań z bliskimi na łonie natury, w ogrodzie, szczególnie w czasach izolacji społecznej staje się bardzo pożądany, a niektórych może...
Zaproponowany na początku lata przez Christmasworld trend “happy get-together” wydaje się być bardzo ważny dla wszystkich firm z branży kwiatowej, ale nie tylko. Interpretowany jako wesoły, beztroski, nawiązujący do spotkań z bliskimi na łonie natury, w ogrodzie, szczególnie w czasach izolacji społecznej staje się bardzo pożądany, a niektórych może napełnić tęsknotą. Teraz, kiedy faza ścisłej izolacji się skończyła, nadszedł wreszcie czas, kiedy możemy cieszyć się spotkaniami z bliskimi i poczuć wreszcie radość, jaką nam to przynosi. Pojęcie wspólnoty w czasach „dystansu społecznego” nabiera nowego znaczenia, a letni trend “happy get-together”idealnie wpisuje się w te potrzeby.
Lokalni sprzedawcy, kwiaciarnie koncentrują się na kreatywnych rozwiązaniach umożliwiających pozostawanie w kontakcie z klientami. Osobista interakcja jest jednak istotnym czynnikiem, niezależnie od tego, czy odbywa się w sferze prywatnej, czy zawodowej, offline czy online. Biznes kwiatowy już od Wielkanocy i dalej przez Dzień Matki był dla wielu kwiaciarni wyjątkowo udany. Właściciele firm są więc bardzo zadowoleni z początku sezonu wiosennego. Oferowane przez nich alternatywne kanały komunikacji oraz usługi odbioru i dostawy zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Klienci mogli składać zamówienia przez telefon, e-mail i WhatsApp, a także za pośrednictwem Instagrama czy Facebooka.
Daje to wielu firmom zastrzyk pozytywnej energii i odwagę do tego wszystkiego, co dopiero może nadejść w związku z trwającym ciągle zagrożeniem epidemiologicznym.
Trend “happy get-together”
Istotną rolę w proponowanym trendzie odgrywają naturalne materiały, takie jak drewno, wiklina, juta i rafia. Pomyślano także o ekologii i materiałach z recyklingu czy wręcz indywidualnym upcyklingu. Mamy więc elementy ręcznie plecione, skręcane i wiązane. Na nakrytym stole można zobaczyć szklanki, świece, wazony i ceramikę, które mają niezwykłe, fakturowane i nakrapiane powierzchnie. Ponadto całość aranżacji ozdobiono lekkimi łańcuchami, latarniami, papierowymi girlandami i pomponami sugerującymi przyjęcie w ogrodzie. Uzupełnieniem świątecznego scenariusza jest dopasowany papier pakowy, serwetki, dywaniki z rafii czy sznury jutowe.
Jeśli chodzi o kolory, projektanci wdrożyli jaśniejszą wersję trendu Christmasworld, ze świeżymi i żywymi kolorami, uzupełnionymi ciemniejszymi żółtymi i zielonymi refleksami tak aby dostosować trend do sezonu letniego. Odpowiednio zostały też dobrane kwiaty cięte. Możemy zobaczyć wśród nich hortensje, lilie, calle, róże, dalie, craspedie, czy eukaliptus, trawy a nawet kukurydzę. W doborze wszystkich elementów najważniejsze wydaje się interpretowanie trendu pozytywnie, w beztroski sposób, aby było kolorowo, z delikatnymi wzorami kwiatowymi i nieskomplikowanymi, wesołymi przedmiotami.
Podsumowanie
Trend Christmasworld został zaprezentowany jako wesołe przyjęcie w ogrodzie: beztroskie, wesołe spotkanie. „To bardzo ważna kwestia, szczególnie po doświadczeniu izolacji społecznej. Radość z drobiazgów, znaczenie rodziny i przyjaciół oraz chęć wzajemnego wspierania się i dzielenia się są większe niż kiedykolwiek. Następuje wycofanie się z globalizacji i wzrost świadomości konsumentów. Zrównoważony rozwój, uważność i bliskość natury stają się tutaj coraz ważniejsze. Tę tendencję można bardzo dobrze przekazać ”, dodaje ekspertka ds. projektowania Julia Nawra z Juni Visuelles Marketing.
To od nas będzie zależało, czy wprowadzimy swojego klienta do kwiaciarni pełnej magii lata i nastroju bliskości, radości z obcowania z drugą osobą. Zaprośmy swoich klientów do wejścia pokazując klimat trendu już na zewnątrz, wesprzyjmy go pięknymi dekoracjami na witrynach, a rozmowa z nim w kwiaciarni będzie tylko dopełnieniem radości z lata i możliwości spotkań w realnym świecie.
Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl
Informujemy, iż w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania naszego serwisu internetowego korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej na stronie: Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić treści dopasowane do Państwa preferencji. Wśród plików cookie są takie, które są niezbędne do działania podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z tej witryny. Pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika tej strony tylko za jego zgodą i można nimi zarządzać stosując poniższe ustawienia.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Plik cookie jest zapisujący zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Pozostałe pliki cookie to te, które nie zostały zaklasyfikowane do innej kategorii.
Cookie
Duration
Description
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Ten plik cookie służy do wykrywania pierwszej sesji odsłon użytkownika.
_hjTLDTest
session
Jest używany podczas uruchamiania skryptu Hotjar. Ma to na celu umożliwienie, by pliki cookie (w stosownych przypadkach) mogły być wykorzystywane także przez subdomeny. Po tym sprawdzeniu plik cookie jest usuwany.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
__utmz
6 months
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics służący do przechowywania źródła ruchu lub kampanii, przez którą odwiedzający dotarł do witryny.
fr
3 months
Plik cookie wykorzystywany w reklamach na Facebooku, stosowany do wyświetlania, pomiaru skuteczności i poprawy adekwatności reklam.Śledzi również zachowanie użytkownika w Internecie na stronach, które mają piksel Facebooka lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
GoogleAdServingTest
session
Służy do rejestrowania, jakie reklamy zostały wyświetlone użytkownikowi.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Statystyczne pliki cookie gromadzą anonimowe informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję ze stroną internetową.
Cookie
Duration
Description
__utma
2 years
Służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Plik cookie jest tworzony po uruchomieniu biblioteki javascript i nie istnieją istniejące pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
session
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics i jest usuwany, gdy użytkownik zamyka przeglądarkę. Nie używane w ga.js. Ustawiony dla współdziałania z urchin.js. Historycznie ten plik cookie działał w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu ustalenia nowej sesji / odwiedzin użytkownika.
__utmt
10 minutes
Plik używany do działania Google Analytics "throttle request rate"
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
_gid
1 day
Plik cookie instalowany przez Google Analytics. Służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa witryna. Gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, źródło, z którego pochodzą, oraz odwiedzone strony w formie anonimowej.
_hjFirstSeen
30 minutes
This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjid
1 year
This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Plik cookie, którego celem jest informowanie Hotjar o tym, czy odwiedzający jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon tej witryny.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.