Kwiaciarnie to miejsca, które kojarzą się z pięknymi bukietami, miłymi zapachami i niepowtarzalnym klimatem. Prezent w postaci kwiatów jest zawsze miłą niespodzianką, bo przecież każdy lubi ich piękno. Wydawałoby się, że im więcej kwiatów, tym lepiej, piękniej, bardziej ekskluzywnie. Jednak taki nadmiar sprawia, że obdarowana osoba po chwili radości...
Kwiaciarnie to miejsca, które kojarzą się z pięknymi bukietami, miłymi zapachami i niepowtarzalnym klimatem. Prezent w postaci kwiatów jest zawsze miłą niespodzianką, bo przecież każdy lubi ich piękno. Wydawałoby się, że im więcej kwiatów, tym lepiej, piękniej, bardziej ekskluzywnie. Jednak taki nadmiar sprawia, że obdarowana osoba po chwili radości pozostaje z kłopotem w postaci masy kwiatów, które trzeba wyrzucić, a co za tym idzie z przemyśleniami czy aby na pewno było warto przeznaczyć tyle pieniędzy na coś, co właśnie wylądowało w koszu. Mówimy tu o sytuacjach takich jak na przykład ślub, gdy ilości mogą być naprawdę spore. Właśnie dla takich przypadków idealnym rozwiązaniem jest e-karta upominkowa.
E-karty upominkowe na kwiaty to idealne rozwiązanie dla osób, które otrzymują wiele kwiatów podczas jednej uroczystości, a nie chcą ich marnować. Taka karta umożliwia zamawianie dostaw kwiatów w określonym czasie, dzięki czemu posiadacz wielu takich kart może rozłożyć dostawy na kilka dni lub tygodni. Jest to rozwiązanie wygodne i elastyczne, które daje klientom dużą swobodę wyboru i pozawala im cieszyć się kwiatami przez długi czas.
Co to są e-karty upominkowe na kwiaty i jak działają?
E-karty upominkowe na kwiaty to rodzaj wirtualnej karty podarunkowej, którą można nabyć w internecie i przesłać bezpośrednio do obdarowanej osoby. Mogą występować w postaci kodów lub linków, które można wymienić na kwiaty lub usługi florystyczne w wybranym sklepie internetowym lub stacjonarnym. Działają one na podobnej zasadzie jak tradycyjne, drukowane karty upominkowe, z tym że są bardziej wygodne i nie wymagają fizycznego przekazywania kartki. E-karty upominkowe to ekologiczna opcja, ponieważ nie wymagają drukowania, a to oznacza mniejsze zużycie papieru i zmniejszenie ilości odpadów.
Jakie korzyści przynosi wprowadzenie e-kart upominkowych w kwiaciarni?
Wprowadzenie systemu e-kart upominkowych w kwiaciarni przynosi wiele korzyści. Daje możliwość zaproponowania klientom nowoczesnego rozwiązania, dzięki któremu zyskują oni elastyczność i wygodę w korzystaniu z usług kwiaciarni. Z kolei kwiaciarnia ma szansę pozyskać nowych, stałych klientów, jeśli osoby korzystające z karty będą zadowolone z jej usług. E-karty upominkowe są dostępne w formie elektronicznej, co pozwala na ich łatwe i szybkie przesyłanie drogą mailową oraz personalizację, np. poprzez dodanie własnej wiadomości lub stworzenie własnego projektu graficznego za pomocą narzędzi takich jak np. Canva.
Warto zwrócić uwagę na to, że e-karty upominkowe na kwiaty to doskonałe rozwiązanie nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dla firm. E-karty upominkowe są idealnym prezentem dla pracowników, a także mogą być wykorzystane jako element kampanii marketingowej. Kwiaciarnie mogą oferować swoje e-karty upominkowe jako prezent przy większych zamówieniach, co z pewnością przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
Jak wdrożyć system e-kart upominkowych w kwiaciarni?
Korzyści z tego rodzaju sprzedaży mogą być większe, jeżeli kwiaciarnia dysponuje systemem płatności elektronicznych. Istnieje wtedy możliwość sprzedaży aranżacji kwiatowych bez konieczności wizyty w kwiaciarni, co oznacza większą dostępność usług – klient może dokonać zakupu e-karty upominkowej o każdej porze dnia i nocy, a następnie przesłać ją dalej swoim bliskim bez wychodzenia z domu.
Kwiaciarnia może także wdrożyć e-karty upominkowe za pomocą prostych i tanich metod. Płatność na miejscu w kwiaciarni i wysłanie e-karty mailem to najprostsze rozwiązanie. Klienci, którzy chcą kupić kartę upominkową, mogą dokonać płatności na miejscu w kwiaciarni, a następnie otrzymać e-kartę w formie maila. W mailu mogą zostać przesłane instrukcje dotyczące jej wykorzystania. Wysyłka karty upominkowej może też odbywać się za pośrednictwem popularnych aplikacji do komunikacji – takich jak WhatsApp lub Messenger. Klient otrzyma e-kartę upominkową jako wiadomość tekstową – na przykład specjalny kod, który może być wykorzystany na zakupy w kwiaciarni.
Projektując e-kartę – czy w formie graficznej czy tekstowej – nie wolno zapomnieć o zamieszczeniu wszystkich informacji, które potrzebne są osobie obdarowanej aby zrealizować swój prezent, czyli data ważności, kwota do wykorzystania lub nazwa usługi, unikalny kod oraz miejsce i sposób realizacji zamówienia.
Współzałożyciel i Redaktor Naczelny forumkwiatowe.pl - portalu dla florystów i nie tylko.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego. Z florystyką związany od 1989 roku. Na stałe mieszka i pracuje w Krakowie... Więcej o autorach ForumKwiatowe.pl...
Informujemy, iż w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania naszego serwisu internetowego korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej na stronie: Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić treści dopasowane do Państwa preferencji. Wśród plików cookie są takie, które są niezbędne do działania podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z tej witryny. Pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika tej strony tylko za jego zgodą i można nimi zarządzać stosując poniższe ustawienia.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Plik cookie jest zapisujący zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Pozostałe pliki cookie to te, które nie zostały zaklasyfikowane do innej kategorii.
Cookie
Duration
Description
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Ten plik cookie służy do wykrywania pierwszej sesji odsłon użytkownika.
_hjTLDTest
session
Jest używany podczas uruchamiania skryptu Hotjar. Ma to na celu umożliwienie, by pliki cookie (w stosownych przypadkach) mogły być wykorzystywane także przez subdomeny. Po tym sprawdzeniu plik cookie jest usuwany.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
__utmz
6 months
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics służący do przechowywania źródła ruchu lub kampanii, przez którą odwiedzający dotarł do witryny.
fr
3 months
Plik cookie wykorzystywany w reklamach na Facebooku, stosowany do wyświetlania, pomiaru skuteczności i poprawy adekwatności reklam.Śledzi również zachowanie użytkownika w Internecie na stronach, które mają piksel Facebooka lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
GoogleAdServingTest
session
Służy do rejestrowania, jakie reklamy zostały wyświetlone użytkownikowi.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Statystyczne pliki cookie gromadzą anonimowe informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję ze stroną internetową.
Cookie
Duration
Description
__utma
2 years
Służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Plik cookie jest tworzony po uruchomieniu biblioteki javascript i nie istnieją istniejące pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
session
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics i jest usuwany, gdy użytkownik zamyka przeglądarkę. Nie używane w ga.js. Ustawiony dla współdziałania z urchin.js. Historycznie ten plik cookie działał w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu ustalenia nowej sesji / odwiedzin użytkownika.
__utmt
10 minutes
Plik używany do działania Google Analytics "throttle request rate"
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
_gid
1 day
Plik cookie instalowany przez Google Analytics. Służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa witryna. Gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, źródło, z którego pochodzą, oraz odwiedzone strony w formie anonimowej.
_hjFirstSeen
30 minutes
This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjid
1 year
This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Plik cookie, którego celem jest informowanie Hotjar o tym, czy odwiedzający jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon tej witryny.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.