H&M prezentuje instalację z mchu i kwiatów. Ta “ekologiczna” instalacja będzie widoczna do 30 kwietnia przy ul. Widok w Warszawie. Dekoracja została zaprezentowana z okazji premiery kolekcji H&M Conscious i H&M Conscious Exclusive.
Pomysł ten jest niewątpliwie nowym spojrzeniem na reklamę w przestrzeni miejskiej. Według pomysłodawców, ma być ona bardziej przyjazna człowiekowi. Jak widać projektanci i merchandiserzy poszukują coraz nowszych pomysłów na wyróżnienie się wśród konkurencji i sięgają po coraz odważniejsze rozwiązania, które już od dawna pojawiają się w krajach bardziej rozwiniętych. Taka forma ekspozycji z pewnością wnosi nową jakość w miejski krajobraz – przyzwyczajeni do widoku billboardów czy witryn sklepowych na pewno chętniej zatrzymamy się przed ścianą z mchu by nacieszyć oko zielenią w centrum dużego miasta. Wiedząc to projektanci postawili obok leżaki, które mają zachęcać przechodzących ludzi do odpoczynku i chwili refleksji.
Do budowy instalacji posłużyły białe surfinie i trawa. Ta ostatnia po demontażu zostanie przekazana Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! dla zwierząt w schronisku w Korabiewicach.
Wiosenne witryny zakwitły także w 26 Sklepach TOP SECRET w całej Polsce, gdzie umieszczono ściany kwiatowe. Kolorystyka łagodna – użyto połączenia kolorów: białego, kremowego, pomarańczowego i łososiowego. Kwiaty bardzo letnie, takie jak dalia, róża i piwonia wprowadziły pogodny i sympatyczny klimat tworząc tło dla manekinów prezentujących nową kolekcje sklepu. Na każdą z tych sklepowych dekoracji złożyło się ok. 600 kwiatów. Realizacja ta cieszy nas tym bardziej, że ściana ze sztucznych kwiatów, jej projekt i wykonanie to dzieło znanego krakowskiego florysty Huberta Lamańskiego z kwiaciarni Flower Land.
Mamy nadzieję że coraz więcej sklepów, butików będzie sięgać po ten rodzaj visual merchandisingu, a kwiaty będą znaczącym akcentem w tych instalacjach.
Zdjęcie udostępnił Huber Lamański
Zdjęcie udostępnił Huber Lamański