26 – 29 stycznia 2018
Floradecora: rewolucyjna platforma zamówień świeżych kwiatów i roślin ozdobnych zyskuje globalny charakter
Świeże kwiaty odgrywają coraz większą rolę w handlu detalicznym jako sezonowa dekoracja dla domu, upiększenie stołu podczas urodzin, ślubów i innych uroczystości, żywy element kompozycji na wystawie lub przestrzeni sklepowej, czy wreszcie jako prezent. Krótko mówiąc, zieleń jest teraz w modzie. Szczególnie wzrasta popyt na kwiaty łatwe w pielęgnacji i o długim okresie kwitnienia, co zachęca do umieszczania we wnętrzach więcej roślinności. Aby sprostać temu zwiększonemu zapotrzebowaniu, a zarazem stworzyć nowy potencjał do wzrostu, branża florystyczna poszukuje nowych kanałów sprzedaży. Odpowiedzią na te zmiany rynkowe ze strony organizatora Messe Frankfurt są targi Floradecora oraz odbywające się równocześnie Christmasworld – wiodące targi ozdób świątecznych i okolicznościowych.
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera
Hala 11.1 – większy nacisk na produkty
Podczas nowej edycji będzie zastosowana nowa koncepcja aranżacji, która w centrum uwagi umieści szeroką gamę kwiatów ciętych i roślin ozdobnych, a wśród nich róże, gerbery, lilie, tulipany, chryzantemy, orchidee, gwiazdy betlejemskie, drzewka bożonarodzeniowe, a także różne odmiany bambusa, kaktusy i sukulenty.
Floradecora jest rewolucyjnie wygodnym rozwiązaniem dla wystawców, ponieważ nie muszą się oni martwić transportem i przygotowaniem stanowisk, dzięki czemu mogą się skupić na aranżacji swoich produktów. Rozplanowanie oraz regularne dostawy i dbałość o świeży towar będą leżały w gestii organizatora targów, Messe Frankfurt. Dodatkowo, na odwiedzających czeka szeroki wybór akcesoriów florystycznych.
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / FleuraMetz
Stoisko FleuraMetz. Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2Dezign
The Farm House – centralne miejsce spotkań i profesjonalne forum w nowej lokalizacji i z nową oprawą
W tym roku The Farm House otrzyma bawarski wygląd z typowym niemieckim ogródkiem piwnym. W programie jeszcze więcej warsztatów, które skupiać się będą na poszczególnych segmentach i grupach produktów – w piątek i sobotę centra ogrodnicze, w niedzielę florystyka, a w poniedziałek sprzedaż wolumenowa oraz detaliczny handel dekoracjami. Dodatkowo, w tej edycji pojawi się ponownie specjalna strefa inspiracji Concept Area, której celem jest dostarczenie sprzedawcom pomysłów na prezentację swojego asortymentu.
Wszystkich zainteresowanych nowatorską koncepcją targów zapraszamy na wirtualną wycieczkę po hali 11.1., dostępną po adresem floradecora.messefrankfurt.com/virtualtour. Wirtualny przewodnik zawiera także dużo informacji na temat zakresu produktów oferowanych przez poszczególnych wystawców, wraz danymi osób do kontaktu.
Przedstawicielstwo Targów Frankfurt oferuje wspólny wyjazd na targi Floradecora w dwóch wariantach:
Oferta autokarowa z pełnym serwisem, w terminie: 25 – 30.01.2018r., obejmuje 3 noclegi i 3 dni pobytu na targach, w cenie 1 290 zł + VAT od osoby (dopłata do pok. 1-osob. 390 zł + VAT). Wyjazd autokaru
z Warszawy. Możliwość dołączenia do grupy w Łodzi, Piotrkowie Trybunalskim, Częstochowie, Katowicach lub we Wrocławiu.
Oferta samolotowa z pełnym serwisem, w terminie: 27 – 29.01.2018r., obejmuje 2 noclegi i 3 dni pobytu na targach, w cenie 1 990* zł + VAT od osoby (dopłata do pok. 1-osob. 250 zł + VAT). Wylot z Warszawy.
*Ilość miejsc w tej cenie ograniczona.
Więcej informacji na stronie www.floradecora.messefrankfurt.com
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce
ul. Bohdanowicza 21 lok. 21
02-127 Warszawa
www.targifrankfurt.pl
info@poland.messefrankfurt.com