W dniach 5-7 września 2019 w EXPO XXI Warszawa zagoszczą dwie imprezy branżowe – 27. Międzynarodowa Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE (rośliny ozdobne, drzewa, krzewy, byliny oraz technika) oraz 4. edycja FLOWER EXPO POLSKA (prezentująca kwiaty cięte, rośliny doniczkowe oraz akcesoria dekoracyjne). Organizatorzy – Związek Szkółkarzy Polskich i Agencja Promocji...
W dniach 5-7 września 2019 w EXPO XXI Warszawa zagoszczą dwie imprezy branżowe – 27. Międzynarodowa Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE(rośliny ozdobne, drzewa, krzewy, byliny oraz technika) oraz 4. edycja FLOWER EXPO POLSKA (prezentująca kwiaty cięte, rośliny doniczkowe oraz akcesoria dekoracyjne). Organizatorzy – Związek Szkółkarzy Polskich i Agencja Promocji Zieleni – zaprosili do udziału blisko 250 wystawców z 10 krajów: Polski, Holandii, Niemiec, Danii, Włoch, Belgii, Francji, Litwy czy Kenii i USA.
ROŚLINY I OGRODY W MIĘDZYNARODOWYM WYDANIU
Nowości z zakresu osiągnięć technologicznych i hodowlanych,
produkty najwyższej jakości, bogaty program wydarzeń towarzyszących wypełniony
pokazami, warsztatami i seminariami. Targi ZIELEŃ TO ŻYCIE oraz FLOWER EXPO
POLSKA, to wieloletnia tradycja i sprawdzona formuła dająca możliwość budowania
bezpośrednich relacji o dużym biznesowym potencjale. To też miejsce spotkania
branżowych liderów rynku oraz hobbystów, zaproszenie do dyskusji, przegląd
dynamicznego i rosnącego w siłę „zielonego sektora gospodarki”.
ZIELONA BRANŻA
Tegorocznym tematem przewodnim targów i wyrazem synergii wydarzeń jest Naturalny wybór. Hasło zwraca uwagę na fundamentalną rolę zieleni w życiu człowieka oraz jego zamiłowanie do roślin i kwiatów, które stanowią nieodzowny element celebrowania ważnych życiowych okazji, ale też istotny komponent w aranżowaniu codziennej przestrzeni.
KWITNĄCY BIZNES
Program wydarzeń towarzyszących dla segmentu florystycznego przeplata się z tym dla producentów roślin czy handlu ogrodniczego. Odwiedzający targi skorzystają z pokazów florystycznych zachęcających do dekorowania wnętrz, tworzenia stylowych aranżacji z roślin doniczkowych. Floryści i właściciele kwiaciarni mogą wziąć udział w branżowych seminariach np. „Visual merchandising – sztuka prezentacji”. Wystąpienia będą kreatywne, praktyczne, jak również stawiające na działania prosprzedażowe.
Do przedstawienia inspirujących, zaskakujących, ale zarazem użytecznych rozwiązań zaproszono: Macieja Krzusa z Zespołem Szkół w Jaworze, Magdalenę Kaczmarek-Sidor oraz Maję Pisulę firmujące Warszawianki – Kwiaciarnia Eventowa, Zygmunta Sieradzana reprezentującego Stowarzyszenie Florystów Polskich oraz florystki z Podyplomowych Studiów “Florystyka – Sztuka Układania Kwiatów”, SGGW. Gościem specjalnym jest Hans Zijlstra z Holandii – znany i ceniony na świecie mistrz florystyki, który zaprezentuje najnowsze tendencje w pokazie pt. „Kwiatowe oczarowanie. Trendy”. Dodatkową atrakcją będzie przeprowadzony podczas targów egzamin kończący podczas którego 14 studentów wykona po 4 prace – bukiet, dekorację stołu, wiązankę ślubną oraz dużą formę. Pierwszego dnia wystawy poznamy, jaką przygotowali koncepcję, dobór materiałów, technikę wykonania i sposób prezentacji. Gwarantujemy świeżość w działaniu i kreatywność!
W ramach bogatego programu towarzyszącego odbędzie się także seminarium„Wiedza dla Producentów” dotyczące nowoczesnych metod produkcji, ochrony roślin, a także zmian w przepisach dotyczących tzw. paszportów dla roślin. Blok „Wiedza dla Handlu” skierowany do właścicieli centrów ogrodniczych, kwiaciarni i sklepów uwzględni tematy z zakresu zarządzania ceną, marketingu w miejscu sprzedaży oraz stosowania mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia promocji.
TARGI, SPRAWDZONA PLATFORMA BIZNESOWA
Ponadto na targach branżowi goście będą mogli prowadzić rozmowy handlowe z wystawcami w specjalnie przygotowanej Strefie spotkań. Dodatkowo do dyspozycji wszystkich uczestników wystawy dostępna jest bezpłatna aplikacja targowa, która gwarantuje m.in.: bieżące informacje o wystawcach, programie, jak również stanowi ułatwienie w umawianiu spotkań biznesowych. W jedynym w Polsce Konkursie Roślin Nowości międzynarodowe jury wyłoni najcenniejsze odmiany, które w następnych sezonach zagoszczą na „zielonym rynku”. To szczególna okazja do promocji szkółek w kraju i za granicą, a w tym roku o tytuł powalczą aż 33 rośliny.
Dwa pierwsze dni targów przeznaczone są dla gości branżowych. W sobotę, ostatniego dnia na wystawę może przyjść każdy pasjonat ogrodnictwa i skorzystać z kiermaszu roślin, ciekawych prelekcji, pokazów czy wypocząć w strefie relaksu. Jak również skorzystać ze Strefy porad, w której eksperci odpowiedzą na pytania z zakresu pielęgnacji i prowadzenia ogrodu.
Więcej informacji o programie, rejestracja na targi oraz wydarzenia towarzyszące dla profesjonalistów na www.flowerexpo.pl. Serdecznie zapraszamy – ForumKwiatowe.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.
Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl
Informujemy, iż w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania naszego serwisu internetowego korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej na stronie: Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić treści dopasowane do Państwa preferencji. Wśród plików cookie są takie, które są niezbędne do działania podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z tej witryny. Pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika tej strony tylko za jego zgodą i można nimi zarządzać stosując poniższe ustawienia.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Plik cookie jest zapisujący zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Pozostałe pliki cookie to te, które nie zostały zaklasyfikowane do innej kategorii.
Cookie
Duration
Description
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Ten plik cookie służy do wykrywania pierwszej sesji odsłon użytkownika.
_hjTLDTest
session
Jest używany podczas uruchamiania skryptu Hotjar. Ma to na celu umożliwienie, by pliki cookie (w stosownych przypadkach) mogły być wykorzystywane także przez subdomeny. Po tym sprawdzeniu plik cookie jest usuwany.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
__utmz
6 months
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics służący do przechowywania źródła ruchu lub kampanii, przez którą odwiedzający dotarł do witryny.
fr
3 months
Plik cookie wykorzystywany w reklamach na Facebooku, stosowany do wyświetlania, pomiaru skuteczności i poprawy adekwatności reklam.Śledzi również zachowanie użytkownika w Internecie na stronach, które mają piksel Facebooka lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
GoogleAdServingTest
session
Służy do rejestrowania, jakie reklamy zostały wyświetlone użytkownikowi.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Statystyczne pliki cookie gromadzą anonimowe informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję ze stroną internetową.
Cookie
Duration
Description
__utma
2 years
Służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Plik cookie jest tworzony po uruchomieniu biblioteki javascript i nie istnieją istniejące pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
session
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics i jest usuwany, gdy użytkownik zamyka przeglądarkę. Nie używane w ga.js. Ustawiony dla współdziałania z urchin.js. Historycznie ten plik cookie działał w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu ustalenia nowej sesji / odwiedzin użytkownika.
__utmt
10 minutes
Plik używany do działania Google Analytics "throttle request rate"
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
_gid
1 day
Plik cookie instalowany przez Google Analytics. Służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa witryna. Gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, źródło, z którego pochodzą, oraz odwiedzone strony w formie anonimowej.
_hjFirstSeen
30 minutes
This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjid
1 year
This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Plik cookie, którego celem jest informowanie Hotjar o tym, czy odwiedzający jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon tej witryny.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.