To, że nowe przestrzenie rynkowe trzeba odkrywać nie trzeba tłumaczyć żadnemu przedsiębiorcy. Wszyscy to czują i wiedzą, że głównym celem działalności jest zarabianie, ale też dawanie ludziom zadowolenia z naszych produktów. Ale czy wiemy jak to robić? Skąd mamy wiedzieć gdzie pójść i co zrobić aby zdobywać nowych klientów. Czy odkrywanie nowej przestrzeni rynkowej to tylko nowi klienci, a co z tymi którzy już do nas przychodzą. Jak ich utrzymać i jak proponować im coraz to bardziej profesjonalne produkty czy też usługi.
Często jest tak, że w prowadzeniu działalności gospodarczej brak jest znajomości własnego produktu jak również potrzeby klienta. Znajomość własnego produktu pozwala każdemu przedsiębiorcy nie tylko o nim mówić klientowi ale przede wszystkim rozwijać i doskonalić produkt bądź usługę. Zadajemy sobie często pytanie co zrobić, aby nasze produkty przyciągały innych. Jak to zrobić aby miały w sobie tak zwany magnetyzm. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad emocjonalną częścią produktu? I czy w ogóle możemy mówić o czymś takim jak zwiększenie emocjonalności naszego produktu.
O tym wszystkim podczas wystąpienia:
Odkrywanie nowej przestrzeni rynkowej w sprzedaży kwiatów
Obszary poruszane:
- Jak powiązać produkt z potrzebą klienta
- Jak tworzyć magnetyczne produkty, które klienci pokochają
- Jak zwiększyć emocjonalność produktów, która będzie miała większy wpływ na zainteresowanie naszymi produktami
dr inż. Piotr Bębenek – doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Politechniki Opolskiej oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, nauczyciel Kwitnących Horyzontów. W pracy zawodowej szkoli i doradza innym. Wielogodzinne doświadczenie zdobyte w pracy warsztatowej z ludźmi, pozwala na profesjonalne podejście i doradztwo w przedsiębiorstwach.