Kwiaty, Internet, kompozycja na okrągło aktualna.

Konkurencyjność w wielu branżach rośnie, ponieważ zmieniają się formy przekazu, technologie oraz same przyzwyczajenia konsumentów. Jest wygodniej, jest szybciej, jest więcej wszystkiego. I w dodatku, przynajmniej teoretycznie, coraz taniej.
 
poczta kwiatowaWysyłka kwiatów nie jest tu wyjątkiem. Właściwie jest jedną z branż, która napędza ten proces i korzysta z dóbr XXI wieku. Dostarczanie kwiatów jest specyficzną usługą, wymaga transportu nietrwałego produktu w bardzo szybkim czasie, dobrej organizacji logistycznej.

Tak. Gdy się nad tym zastanowimy, to doskonała branża na spotkanie nowych technologii i tradycyjnej sprzedaży, Internetu i florystycznego rzemiosła. Przy tym bardzo trudna.

Informacja już dziś nie płynie szybkim, cyfrowym strumieniem ani nie jedzie elektroniczną autostradą jak pięć lat temu. Informacja porusza się światłowodem, pędzi powietrznym tunelem, jest w kosmosie, w powietrzu i w kieszeni telefonu, który właściwie dzisiaj jest równocześnie całkiem niezłym komputerem. Każdy z nas ma taki telefon i może za jakiego pośrednictwem zamówić kwiaty.

I zamawia.

Chcesz wreszcie zacząć pracę w sieci wysyłkowej? Rozważ lidera.

Rynek się zmienia, to całkowicie naturalne. Jedni zyskują pozycję, inni ją tracą. Pierwsze miejsce jednak od lat, właściwie od czasu pojawienia się usług dostarczania kwiatów na terenie Polski, pozostaje bez zmian. Zajmuje je Poczta Kwiatowa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Oto pięć powodów, dlaczego tak jest i jakie korzyści może przynieść to twojej kwiaciarni w sieci.

1. Reklama

Oznaczenia Poczty Kwiatowej® są najskuteczniejszym na rynku polskim narzędziem marketingowym w branży wysyłki kwiatów. Logo o ogromnej znajomości spontanicznej stawia ją wśród czołowych marek odzieżowych, spożywczych czy samochodowych. Jeżeli ktoś w Polsce ma zamiar wysłać kwiaty, szuka właśnie Poczty Kwiatowej®.

Dlaczego? Ponieważ ją zna. Na tym polega dobra reklama. Widział ją na tramwaju, w autobusie, na jednej z tysiąca witryn w dowolnej miejscowości w Polsce, w kinie lub w teatrze. Po prostu gdzieś ją widział.
Oznaczenia słowne, szeroko zakrojone kampanie marketingowe o skali krajowej i międzynarodowej: w telewizji, radiu, w czasopismach, literalnie w setkach miejsc i oczywiście w samym Internecie. Wszystko to pracuje na rozpoznawalność marki, a jej nakłady na reklamę są niemalże niewyobrażalne.
 
poczta kwiatowa
 
Statystycznie firmę Poczta Kwiatowa sp. z o.o. zna czterech na pięciu Polaków. To znaczy, że cztery na pięć osób przechodzących obok Twojego szyldu może rozpoznać logo i tym samym zdecydować się na zakupy. Pozyskanie klienta jest z dnia na dzień trudniejsze i bardziej kosztowne. Warto wykorzystać najlepsze dostępne reklamy i opierać się w tej kwestii na doświadczeniu fachowców.

Skoro sieć tak ciężko pracuje, by być znaną, to znaczy, że floryści (ponad 1100) do niej należący otrzymują ogromny potencjał marketingowy.

2. Obroty

Poczta Kwiatowa® gwarantuje największą liczbę zamówień w branży. Po prostu. Jeśli chcesz dużej liczby zamówień, by jak najbardziej zwiększyć swoje obroty i rozumiesz, z czym się to wiąże; chcesz rozwijać firmę i optymalizować koszty – to będzie dla ciebie dobry wybór.

3. Zagranica

Nie tylko rynek polski jest tu niemal bezkonkurencyjny. Jeśli chodzi o wysyłkę kwiatów za granicę, Poczta Kwiatowa® jest wyłącznym przedstawicielem światowego lidera – stowarzyszenia Interflora. Dostawa kwiatów do 150 państw dostępna najpóźniej w 24 h. A do znacznej części na ten sam dzień. Same day delivery, jak reklamują się na zachodzie koledzy po fachu.

Jeśli połączyć to z faktem reklamowym – łatwo zgadnąć, jakiego oznaczenia szukają wszyscy konsumenci chcący wysłać kwiaty za granicę kraju.
 
poczta kwiatowa
4. Przewaga nad konkurencją
 
Te wszystkie reklamy koniec końców mają za zadanie doprowadzić klienta w twoim mieście do konkretnego miejsca: do kwiaciarni. Warto, aby to była właśnie twoja kwiaciarnia.

Członkowie sieci Poczta Kwiatowa® zyskują ponadto dostęp do dedykowanego sklepu z materiałami florystycznymi, dodatkami, upominkami i generalnym wyposażeniem do kwiaciarni w zwyczajowo niedostępnych cenach: od gąbek florystycznych, przez koszyki, aż do nabłyszczaczy. I setkę innych gadżetów.

Jako florysta działasz na rynku lokalnym, ale dzięki sieci masz wsparcie globalne.

4. Jakość i prestiż

Prawie dwadzieścia lat na rynku to nie tylko sukces, ale także zobowiązanie. Jeżeli współpracujesz z najlepszymi, to znaczy, że sam też jesteś w tej kategorii. To cię wyróżnia i to budzi zaufanie w oczach klienta. Poczta Kwiatowa® zrzesza wyłącznie sprawdzone kwiaciarnie o najwyższym standardzie usług.
Sieci florystyczne, sklepy internetowe, grupy na portalach społecznościowych oraz pomniejsze biznesy wychodzące poza sferę lokalną – próbują nadążyć, zaoferować coś klientom, krzyczą o uwagę i prześcigają się w promocjach. Ale klient i tak wybierze po swojemu, ma własne kryteria i jest wygodny. Ponadto – zawsze, absolutnie zawsze skorzysta chętniej z usług tej firmy, którą zna.

O tego klienta można walczyć ceną, jakością, atrakcyjnością oferty. Można także to wszystko połączyć i tym sposobem zyskać znaną, lubianą markę.

Poczta Kwiatowa® jest siecią najbardziej renomowaną, budzącą zaufanie i pewność powodzenia współpracy płynącej z obu stron. Może więc jest odpowiedzią, czego tak naprawdę szukasz dla twojej kwiaciarni?

Ponownie: chcesz spróbować w branży? Rozważ lidera.

poczta kwiatowa


Artykuł sponsorowany

O autorze

Forum Kwiatowe

Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl