Zachwycające i inspirujące targi Christmasworld to szansa dla międzynarodowej branży dekoracyjnej na poznanie nowych produktów i ciekawostek w przygotowaniu do najbardziej pracowitego i emocjonalnego okresu w całym roku. Christmasworld, jako wyjątek wśród targów dla sektora dóbr konsumpcyjnych, koncentruje się na doświadczeniu w punktach sprzedaży jako czynniku sukcesu. W wydarzeniu,...
Zachwycające i inspirujące targi Christmasworld to szansa dla międzynarodowej branży dekoracyjnej na poznanie nowych produktów i ciekawostek w przygotowaniu do najbardziej pracowitego i emocjonalnego okresu w całym roku. Christmasworld, jako wyjątek wśród targów dla sektora dóbr konsumpcyjnych, koncentruje się na doświadczeniu w punktach sprzedaży jako czynniku sukcesu. W wydarzeniu, będącym platformą biznesu i zamówień dla całej branży, będzie można wziąć udział od 24 do 28 stycznia 2020 roku. Na najpopularniejszych na świecie targach dekoracji sezonowych i świątecznych oczekujemy ok. 1000 wystawców.
Zmiany społeczne i transformacja cyfrowa prowadzą do modyfikacji zachowań konsumentów i powstawania nowych modeli biznesowych. Dzisiejszy „hybrydowy klient” chce wykorzystać zarówno świat offline, jak i online. Popytem cieszą się oferty usług, które są dla klienta wygodne, takie jak click & collect, a także coraz silniejszy czynnik empiryczny, który uatrakcyjnia zakupy i spędzanie czasu w punkcie sprzedaży. Wraz z postępującą urbanizacją stają się one ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Christmasworld pokazuje, jak stworzyć zachwycające doświadczenie.
Decydujący w przypadku dekoracji świątecznych jest pierwszorzędny wybór i kombinacja produktów, które mają odzwierciedlać aktualnego ducha czasu. Istotne są również efekty świetlne i merchandising wizualny, które intensyfikują i polepszają doświadczenie zakupowe w handlu w tradycyjnych sklepach i w centrach miast.
Dla klienta możliwość zobaczenia, przetestowania, powąchania, dotknięcia i degustacji produktów to bezkonkurencyjne zalety zakupów offline. Ponadto wymiany informacji w ramach ‘wspólnoty’, która ma coraz większe znaczenie dla młodego pokolenia, nie da się odtworzyć w internecie. W przyszłości sprzedaż będzie generowana poprzez doświadczenie zakupowe, a nie tylko poprzez sam produkt. Bycie częścią marki lub stylu życia to nowa zachęta do zakupów i właśnie dlatego Christmasworld oferuje inspirację inną niż pozostałe targi dóbr konsumpcyjnych. Christmasworld łączy emocje i biznes z magią prezentacji, aby wygenerować sukces biznesowy.
Eva Olbrich, Christmasworld Director, Messe Frankfurt Exhibition GmbH.
Od ręcznie dmuchanych szklanych bombek na choinki do ogromnych iluminacji w centrach handlowych i na ulicach miast – z taką ofertą produktów wystawcy mogą dotrzeć do nabywców z wszelkiego rodzaju kanałów sprzedaży detalicznej: od małych butików z upominkami do centrów handlowych, od marketów budowlanych i hobbystycznych do sklepów z meblami i wyposażeniem, od kwiaciarni do centrów ogrodniczych, a nawet do przedstawicieli władz lokalnych czy operatorów hoteli i specjalistów ds. marketingu wizualnego. Wszyscy oni poszukują inspiracji w okresie świąt Bożego Narodzenia!
Inspiracje: trendy, pokazy i kwiaty
Oprócz produktów prezentowanych przez wystawców program dodatkowych wydarzeń oferuje szereg świeżych pomysłów na skompletowanie asortymentu, który zachęci klientów do przeglądania i kupowania.
Projektanci Stilbüro bora.herke.palmisano przygotują przegląd trendów Christmasworld na lata 2020/21, które zostaną zaprezentowane pod hasłem „Family matters” (Sprawy rodzinne). W prezentacji twórcy zwrócą uwagę na pragnienie miejskiego, ale świadomego stylu życia w połączeniu ze zrównoważonym rozwojem. Obszar trendów w sali 11 jest najważniejszym źródłem inspiracji dla kolorów, materiałów i wzorów przyszłości.
„Decoration unlimited – Dark Ocean” (Dekoracja nieograniczona – Mroczny ocean), nowy specjalny pokaz 2Dezign, to mocna opowieść i zaskakujące doświadczenie w PoS. Pokaz obchodzi w tym roku swoją 10. rocznicę i odbędzie się w Galerii 1. Podczas niego zwiedzający zanurzą się w fascynującym świecie pełnym chropowatych elementów oceanicznych otoczonych imponującymi dekoracjami świątecznymi.
Ponadto „Retail BLVD” (Aleja detalu) w Galerii 0 zostanie rozszerzona o innowacyjne sklepy typu pop-up dla różnych kanałów sprzedaży detalicznej. Tam odwiedzający będą mogli dowiedzieć się, jak najlepiej dotrzeć do klientów, korzystając z doświadczenia, usług lub podejścia zorientowanego na wygodę.
Detaliści, którzy chcą urozmaicić swój asortyment świeżymi kwiatami i roślinami dekoracyjnymi, powinni udać się do segmentu produktów „Floradecora” w sali 8.0. Sekcja produktów „Christmas Delights”(Świąteczne przysmaki) stanie się centralnym elementem sali 12. Te szybko sprzedające się, spontanicznie kupowane artykuły oferują dodatkowy potencjał sprzedażowy. Nowością jest również to, że wykłady eksperckie i wycieczki z przewodnikiem będą się teraz odbywać w odpowiednich obszarach tematycznych pod wspólnym tytułem „Christmasworld Academy” (Akademia Christmasworld).
Marketing miejski
Program biznesowy „Premium” 27 stycznia 2020 r. to źródło przyszłościowych inspiracji dla ekspertów w dziedzinie koncepcji dekoracyjnych w sektorze handlu detalicznego i marketingu miejskiego. Tym razem głównym mówcą będzie Ibrahim Ibrahim, CEO Portland Design Associates z Londynu, który pokaże, że odnowa obszarów miejskich może być również jednym ze skutków ubocznych gwałtownych zmian w handlu detalicznym i wyjaśni możliwości, które otwierają się przed wszystkimi uczestnikami rynku. Wstęp jest bezpłatny i obejmuje ekskluzywne wycieczki z przewodnikiem do wybranych dostawców profesjonalnych koncepcji oświetleniowych oraz wręczenie nagrody dla „Najbardziej świątecznego miasta”. Już po raz szósty konkurs internetowy zorganizowany przez Christmasworld, Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu Miejskiego (Bundesvereinigung für City- und Stadtmarketing e.V.) oraz magazyn branżowy „Public Marketing” zapewni jeszcze większą liczbę klientów w miastach i sklepach tradycyjnych w okresie adwentu. Głosowanie na stronie www.bestchristmascity.de rozpocznie się 1 listopada 2019 r.
Nieporównywalny miks produktów: nowa koncepcja Christmasworld
Wprowadzona w 2019 r. nowa koncepcja targów Christmasworld w salach 8, 9, 11 i 12 zostanie podtrzymana i udoskonalona w edycji 2020. Cele pozostają niezmienione: ułatwienie inspirowania się i zamawiania, czemu sprzyja możliwość obejścia dookoła całych targów na poziomach „0” i „Via”.
W sali 8.0 segment produktów „Dekoracje świątecznei sezonowe” uzupełniają „Kwiaciarnie i ogrody”, „Wstążkii pakowanie” oraz „Świece i zapachy”. Wśród wystawców są takie firmy jak Kaemingk B.V., Edelman B.V., Boltze Gruppe GmbH, Heembloemex Deco B.V., Sandra Rich GmbH czy Eurosand GmbH. Nowość: w segmencie produktów Floradecora ze świeżymi kwiatami i roślinami ozdobnymi będzie można zobaczyć unikalny element: najlepsze połączenia świeżych kwiatów i dekoracji sezonowych.
W centrum Galerii 0 znajduje się „Retail BLVD”, źródło pomysłów na przyciągnięcie klientów i skupisko sklepów typu pop-up.
Galeria 1 to idealna lokalizacja na sekcję „Decoration unlimited – Dark Ocean”. Specjalna prezentacja 2dezign, pełna przepychu i radości, jest świetnym źródłem inspiracji do storytellingu w PoS.
Sala 9.0 to „Merchandising wizualny i oświetlenie” oraz „Dekoracje świąteczne i sezonowe” z udziałem takich wystawców jak Blachere Illumination S.A.S., Fotodiastasi, Inge’s Christmas Decor GmbH, Globall Concept SA, Gnosjö, Konstsmide GmbH oraz Riffelmacher & Weinberger Christbaumschmuck-Fabrik GmbH & Co. KG. Program biznesowy premium będzie zlokalizowany w pobliskim pokoju „Room Symmetrie” w sali 8.1.
Sala 11.0 łączy dekoracje bożonarodzeniowe i sezonowe z asortymentem kwiaciarni i sklepów ogrodniczych, zaś elementem centralnym jest tu Christmasworld Trends 2020/21. To bogate źródło inspiracji! Wśród wystawców są Exotica Cor Mulder GmbH, Enzo de Gaspari, Gasper GmbH, IHR Ideal Home Range GmbH,Shishi AS, Fink GmbH & Co. KG, Lightmakers B.V. Light & Living i Räder GmbH.
W sali 12.0 zwiedzający znajdą „Dekoracje świątecznei sezonowe” oraz popularną sztukę ludową z Gór Rudawskich. W tej części swoje produkty pokażą Koopman International B.V., GILDE HANDWERK Macrander GmbH & Co. KG, Hoff- Interieur GmbH & Co. KG, Due Esse Christmas srl, Christmas Inspirations BV i G. Wurm GmbH + Co. KG.Nowość: segment „Christmas Delights” z sezonowymi słodyczami i upominkami kulinarnymi jest centralnym elementem sali 12.0.
W sali 12.1 odbędzie się „Christmasworld International Sourcing”, czyli indywidualne prezentacje i pokazy wystawców z Egiptu, Chin, Hongkongu, Indii, Japonii, Filipin, Sri Lanki, Korei Południowej, Tajwanu, Tajlandii, Ukrainy i Wietnamu w pawilonach poszczególnych krajów. Obejmują one wszystkie segmenty produktów, od asortymentu kwiaciarni, poprzez dekoracje sezonowe i produkty bożonarodzeniowe, aż po oświetlenie.
Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl
Informujemy, iż w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania naszego serwisu internetowego korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej na stronie: Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić treści dopasowane do Państwa preferencji. Wśród plików cookie są takie, które są niezbędne do działania podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z tej witryny. Pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika tej strony tylko za jego zgodą i można nimi zarządzać stosując poniższe ustawienia.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Plik cookie jest zapisujący zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Pozostałe pliki cookie to te, które nie zostały zaklasyfikowane do innej kategorii.
Cookie
Duration
Description
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Ten plik cookie służy do wykrywania pierwszej sesji odsłon użytkownika.
_hjTLDTest
session
Jest używany podczas uruchamiania skryptu Hotjar. Ma to na celu umożliwienie, by pliki cookie (w stosownych przypadkach) mogły być wykorzystywane także przez subdomeny. Po tym sprawdzeniu plik cookie jest usuwany.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
__utmz
6 months
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics służący do przechowywania źródła ruchu lub kampanii, przez którą odwiedzający dotarł do witryny.
fr
3 months
Plik cookie wykorzystywany w reklamach na Facebooku, stosowany do wyświetlania, pomiaru skuteczności i poprawy adekwatności reklam.Śledzi również zachowanie użytkownika w Internecie na stronach, które mają piksel Facebooka lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
GoogleAdServingTest
session
Służy do rejestrowania, jakie reklamy zostały wyświetlone użytkownikowi.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Statystyczne pliki cookie gromadzą anonimowe informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję ze stroną internetową.
Cookie
Duration
Description
__utma
2 years
Służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Plik cookie jest tworzony po uruchomieniu biblioteki javascript i nie istnieją istniejące pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
session
Plik cookie ustawiany przez Google Analytics i jest usuwany, gdy użytkownik zamyka przeglądarkę. Nie używane w ga.js. Ustawiony dla współdziałania z urchin.js. Historycznie ten plik cookie działał w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu ustalenia nowej sesji / odwiedzin użytkownika.
__utmt
10 minutes
Plik używany do działania Google Analytics "throttle request rate"
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
_gid
1 day
Plik cookie instalowany przez Google Analytics. Służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa witryna. Gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, źródło, z którego pochodzą, oraz odwiedzone strony w formie anonimowej.
_hjFirstSeen
30 minutes
This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjid
1 year
This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Plik cookie, którego celem jest informowanie Hotjar o tym, czy odwiedzający jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon tej witryny.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.