Wystawa sklepowa to chyba najbardziej podstawowy element marketingu każdego sklepu. Jest to fantastyczna szansa na zachęcenie przechodniów by weszli do środka i stali się naszymi klientami. Jest polem do popisu i sceną dla naszej wyobraźni. Dobrze zaaranżowana potrafi zdziałać cuda, a zaniedbana i byle jaka skutecznie odstraszy każdego. Doskonale rozumieją to najwięksi – wielkie londyńskie marki handlowe – które co roku w okresie świątecznym urządzają prawdziwe “show” gwiazdkowych witryn.
W tym roku z wielką pompą sezon zakupów świątecznych rozpoczął Harrods, który z tej okazji urządził pokaz sztucznych ogni, a następnie odsłonił 10 różnych witryn. Tematem był Disney, można więc podziwiać magiczne wróżki, bajkowe księżniczki, ich zamki, a nawet latający dywan… Jak na światowej sławy sklep przystało wystawowe postacie ubrane zostały przez projektantów z najlepszych domów mody. Wprawdzie są tacy, którzy twierdzą, że mało to świąteczne, ale najważniejsze, że sezon zakupów rozpoczęty.
Zdjęcia pochodzą ze strony dailymail.co.uk